• 100% VAREN NAKUP
  • BREZPLAČNA DOSTAVA NAD 20€
  • PLAČILO Z GOTOVINO/KARTICO PO POVZETJU
  • 14 DNI ZA VRAČILO

ODSTOP OD POGODBE/ VRAČILO BLAGA
Spletna trgovina peperutka.si vam zagotavlja da lahko naročeno blago, kupljeno po pogodbi na daljavo (nakup preko interneta), brez razloga vrnete v zakonsko predpisanem roku. Kupec ima pravico, da nas v 14 dneh obvesti pisno na e-mail naslov peperutkashop@gmail.com  ali na telefon 07/4962-145 ali 041/566-230 o odstopu od pogodbe za kar mu ni potrebno navesti razloga za vračilo blaga. 14 dnevni rok za odstop od pogodbe začne teči naslednji dan po dnevu prejetja/dostave naročenega blaga. Ob odstopu od pogodbe izpolnite Obrazec za uveljavljanje pravice potrošnika do odstopa od pogodbe in za vračilo ali zamenjavo blaga, ki ga najdete tukaj.
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe po 135.členu Zakona o varstvu potrošnika ZVPot-1, ki narekuje izjeme od pravice do odstopa od pogodbe.
Če je kupec od pogodbe odstopil, mora blago nepoškodovano, nenošeno, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini na svoje stroške odposlati ali dostaviti podjetju najkasneje v 14 dneh po sporočilu, da od pogodbe odstopa. Vsa vračila se pošiljajo na naslov:
NI TRADE D.O.O.
spletna trgovina Peperutka
Obrtna ulica 11,
8257 Dobova 
Kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Podjetje blaga ni dolžno sprejeti, če je blago uničeno, ponošeno, pokvarjeno ali (delno) izgubljeno. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
 
Ob vračilu izpolnite reklamacijski obrazec s katerega dobimo vaše osebne podatke in številko transakcijskega računa, kamor želite, da vam vrnemo kupnino. V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če se je potrošnik izrecno strinjal z uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Potrošnik ni upravičen do povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje. Pri prodajni pogodbi lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago. Podjetje nosi odgovornost za morebitno neskladnost blaga po 71. do 78. členu ZVPot-1 v roku 30 dni od prejema obvestila o neskladnosti.
 
MENJAVA BLAGA 
Ob ugotovitvi, da vam velikost/barva naročenega izdelka ne ustreza, ga brez težav zamenjamo za ustrezno velikost/barvo.  V priložen Obrazec za uveljavljanje pravice potrošnika do odstopa od pogodbe in za vračilo ali zamenjavo blaga (tukaj) vpišete artikel, ki ga želite zamenjati in velikost/barvo za katero ga želite zamenjati. V tem primeru stroške pošiljanja krije kupec, izdelek pa mora biti vrnjen nerabljen, nepoškodovan in v originalni embalaži. Navodila za izpolnitev obrazca najdete na koncu reklamacijskega obrazca. V sliki spodaj je ponazorjeno kje v e-obvestilu najdete podatke potrebne za menjavo proizvoda: 
 
REKLAMACIJA 
Če ste prejeli izdelek, ki ne ustreza vašemu naročilu ali izdelek z napako nas o tem takoj obvestite na e-mail naslov peperutkashop@gmail.com  ali na telefon 07/4962-145 ali 041/566-230.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Prosimo, da kupec izpolni Obrazec za uveljavljanje pravice potrošnika do odstopa od pogodbe in za vračilo ali zamenjavo blaga, ki ga najde tukaj, in ga izpolnjenega priloži blagu. Prav tako priloži kopijo originalnega računa. Blago s kopijo računa in obrazcem pošljite 
na naslov:
NI TRADE D.O.O.
spletna trgovina Peperutka
Obrtna ulica 11,
8257 Dobova 
Ponudnik bo najkasneje v 8 delovnih dneh po prejemu reklamiranih izdelkov rešilo zahtevek in podalo tudi pisni odgovor. 
Če je prišlo do poškodbe blaga med dostavo, izdelek takoj reklamirajte oz. se obrnite na dostavno službo, ki vam je blago dostavila, istočasno pa o tem obvestite tudi nas na e-mail naslov peperutkashop@gmail.com  ali na telefon 07/4962-145 ali 041/566-230.
 
    NAZAJ NA VRH